Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten in Nederland:
€ 3,95 brievenbuspost,
€ 6,95 pakketpost
€ 8,60 aangetekende post.

Tabak en toebehoren wordt altijd aangetekend verzonden

Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?

Als u op een werkdag voor 14:00 bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. In 99% van de gevallen wordt de bestelling de volgende dag geleverd door PostNL.
Een bestelling gedaan op zaterdag of zondag? Dan wordt uw bestelling op maandag verstuurd en wordt het dinsdag afgeleverd.
Wij zijn afhankelijk van PostNL die onze pakketten aflevert, het kan gebeuren dat een pakketje later afgeleverd wordt. Via track & Trace kunt u het pakket volgen.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Ja u kunt uw pakket volgen. U ontvangt via de mail een Track & Trace code nadat het pakket door ons is verstuurd.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als uw bestelling via brievenbuspost is verzonden, is het geen probleem als u niet thuis bent. De postbode zal de bestelling gewoon via de brievenbus bij u afleveren.
Is uw bestelling via pakketpost verzonden, dan zal er door PostNL gekeken worden of de bestelling bij de buren afgeleverd kan worden. Is dit niet mogelijk, dan zal uw bestelling de volgende werkdag nogmaals bij u worden aangeboden. In beide gevallen krijgt u hierover bericht door middel van een briefje in de brievenbus.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Op het moment leveren we alleen naar een adres in Nederland. Naar postbussen worden geen pakketten geleverd.

Tabak wordt niet verzonden naar adressen buiten Nederland.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij betalen via iDEAL of ankoverschrijving.

Waar kan ik een kortingscode invoeren?

Waar kan ik een kortingscode invoeren?
Als u een kortingscode van ons heeft ontvangen, dan kunt u deze in de eerste stap van de winkelwagen invoeren.
In de winkelwagen ziet u rechtsonder een vakje met kortingsbon gebruiken, hier kan de code ingevoerd worden. Als u de code hebt ingevoerd klik dan op kortingsbon gebruiken, uw korting wordt dan direct verrekend.

Op tabaksproducten wordt geen kortingscodes gegeven.

Ik heb de bestelling ontvangen maar is met verzending gebroken, wat nu?

We willen graag uw bestelling nog een keer sturen, stuur een mail naar info@fredstabakshop.nl onder vermelding van: Breuk bij ontvangst, het bestelnummer en met uw naam, adres, telefoonnummer. Stuur een foto mee van het product wat stuk is. En we nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een passende oplossing.

Hoe stuur ik een bestelling retour?

Stuur het product binnen 14 dagen na aankoop in de originele verpakking retour naar fredstabakshop.nl.
Vermeld het bestelnummer, eventueel de reden van retour (niet verplicht), uw naam en adres, telefoonnummer, emailadres en bank/gironummer en frankeer het voldoende.

Uw pakket retour sturen naar:
Fred’s Tabakshop
t.a.v. afdeling retouren
Javastraat 77
1094 HB, Amsterdam.

We nemen u retour in behandeling en binnen 14 dagen storten we het betaalde bedrag op je rekening terug mits wij uw pakket onbeschadigd en ongebruikt hebben ontvangen.

Ik heb een klacht?

Als u niet tevreden bent over een product of onze service neem dan a.u.b. contact met ons op: via de email: info@fredstabakshop.nl.

We nemen uw klacht in behandeling en sturen u binnen 14 werkdagen een antwoord. Uiteraard zullen we uw klacht naar tevredenheid proberen op te lossen.

Bewaren